محمدمهدیمحمدمهدی، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

منو پسرم شما همه

دل نوشته

1393/7/19 0:08
نویسنده : فرشته
322 بازدید
اشتراک گذاری

چشم چشم دوتاچشم،خمارونافذ و مست.شب تاسحربیدار بود،مو مو یه خرمن،قشنگ و مشکی یک دست

خالخال دوگونه،گونه استخونی

لب لب دوتالبهمینجوری میخندید

قربون برم ماشاالله مامان چقدر قشنگ بود

دست دست دوتا دست،چه مشکلاکه حل کرد دستات چه مهربون بود،بادستای مهربونش اخرین بارنازم کرد، لب لب دو تا لب. خشکوترک خورده بود،پا،پا،دوتاپای خسته ولی پر توان،دستدست دوتادست بااون دستایگرمش چقدر قشنگ نازم کرد،نگاه کردم عکسشو.برام هنوزم قشنگه،قربون چشماش برم همون چشمای مستش،مظلوم ونیمه باز بود،مامان چند وقته رفتی?قربون دستات برمرفتی نازم نکردی?قربون چشمات برمرفتیونگام نکردی،اخرین بار یادمه با اون دستای گرمت،نوازشت یادمه عین بچگیام نازم کن ،یکم نوازشم کن نوازش بی منت،دلم برات تنگ شده یه بار دیگه توخوابم،بیانوازشم کن دق کردم از غمه تو،شبا تو فکرتم من منتظرم میموندی ،تابرگردم به خونه الان هیچ کسیرو ندارم منتظرم بشینه یه بار دعوتم کن،سره سفرت بشینم دستپخت تو ببینم،جات خالیه توخونه اما جات تو دلم محفوظه کسیرو راه نمیدم،تادنیادونیامونه اره مامانه خوبم،مهربونیت یادم هستچشات هنوز یادم هست اونابروهات یادم هست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)