محمدمهدیمحمدمهدی، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 25 روز سن داره

منو پسرم شما همه

کچل خان

1393/7/11 0:14
نویسنده : فرشته
278 بازدید
اشتراک گذاری

غروب رفتیم خونه مادر بزرگت که آقایی گیر داد من باید ببرم موهای محمد مهدی رو کچل کنم خلاصه اینقدر گفت تا بابا جون گفت من خودم میبرم ببینم سر بچه کوچولوهارو میزنن ا نه تورو با خودش برد بعد نیم ساعت برگشتین تو کچل شده بودی من که قیافه  مظلومتو دیدم با اون سر کچل زدم زیر گریه غمگینخیلی دلم شکست دیگه اولین و آخرین باره که کچلت کردن  مامانی

اینجا 9 ماهه هستی

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

آپلود عکس
19 مهر 93 10:38
سلام. ماشاالله چه فرزند زیبایی دارید.خدا براتون حفظش کنه. میخواستم به اطلاعتون برسونم برای اینکه عکس بچتون رو بطور دائمی تو وبلاگتون داشته باشید میتونید تصاویر رو در سایت زیر آپلود کنید u4m.ir همچنین اگر مایل باشید میتونید سایت آپلود رو به وبلاگتون بیارید و کار خودتون رو راحت کنید.خیلی ساده کافیه کد ابزار آپلود رو در وبلاگتون قرار بدید و بعدش براحتی عکساتون رو از وبلاگ خودتون آپلود کنید،همچنین بازدیدکننده های وبلاگتون هم میتونن از این امکان وبلاگ شما لذت ببرن. u4m.ir/tools.php