محمدمهدیمحمدمهدی، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 28 روز سن داره

منو پسرم شما همه

بدون عنوان

1393/8/25 17:59
نویسنده : فرشته
146 بازدید
اشتراک گذاری

برای تو مینویسم،ای فرشته ی شادیها و پاکیها!

امروز فرشتگان آمدنت را نویدمان دادند، تویی را ک معصومترین فرشتگانی.

آمدی تا تمام هستی من و پدر شوی، تا بشوی دلیل شادی مادر و علت خوشحالی پدر.

آمدی تا تمام شادیهایمان خلاصه شود در خنده هایت و تمام غصه هایمان در دردهایت.

تو نه فقط پاره ی تنم، ک تمام جان و عمر و وجودم شده ای در این یک سال.

آمدی و با قدمهای کوچکت ،بزرگترین دلخوشیها و هدیه ها را آوردی برایمان. برای من به ارمغان آوردی حس زیبای مادرانگی را و برای عشقم حس زیبای پدر بودن را.

با خنده هایت شادمان کردی و با شیرین کاریهایت دلخوشمان. با شادیت تمام دنیا را ب من دادند و با یک تب کوچکت زندگی برایم جهنم شد، با قدمهایت راه رفتم و با دستانت دنیایم را دوباره شناختم، کودکی شدم و با تو دوباره قد کشیدم و رشد کردم..

 ای پربهاترین هدیه ی خدا!همیشه سبز و باطروات بمان ؛چرا ک تو دختر زیبای پاییزی، اما از جنس بهار

 این احساس زیبای مادرانگی قابل توصیف نیست دخترکم.قلبم ب تپش می آید وقتی از تو میگویم و مینویسم تویی ک شیرین ترین مخلوق خدایی ،ای فرشته ی تکرار نشدنی!

اولین سالروز تولدت مبارک. خدایااا شکر

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)